TEAM 03: SORINJA

Team Sorinja

Wij zijn Sonja en Rina.  Stichting Scholenplan Gambia is onze verbinding. Door die gezamenlijke passie kunnen we de Challenge gaan rijden. Sonja heeft in het bestuur van de stichting gezeten en wilde deze reis altijd al gaan doen. Telkens kwam er iets tussen waardoor het nog niet mogelijk was. Nu gaat ze haar wens waarmaken. Sonja ziet de Challenge als een grote uitdaging en avontuur.  Rina gaat voor de tweede keer mee. Dit na een succesvolle Challenge in 2022. Als bestuurslid van de Stichting begeleid ze onze scholenplan studenten wanneer ze grade 12 of de universiteit hebben afgerond. Rina wil op deze reis nieuwe ervaringen opdoen en hopelijk nieuwe avonturen beleven. Wij hebben er enorm veel zin in om deze uitdaging aan te gaan en bij te dragen aan een betere toekomst voor de dames van scholenplan uit opbrengst van deze challenge. Daarnaast brengt deze reis ons ook persoonlijke groei en avontuur in de kleurrijke wereld van het uitdagende continent Afrika. We willen op reis ook (weer)kennismaken met de verschillende landen en hun inwoners met hun eigen culturen en gewoonten. Wat een mooie uitdaging!