TEAM 05: SUPPORT TEAM THE BABY DRIVERS

Hi, mogen wij onszelf even introduceren. Wij zijn team 5 en hebben gekozen voor de naam ‘Support Team’ bestaande uit Stijn Mahieu uit België en Roy Rachman uit Nederland (jaja, de man c.q. vader van Marijke en Chantal van team 10: The Baby Drivers) Wij worden voor de Rotary Challenge een gelegenheidsduo dat pas afgelopen zondag online kennis heeft gemaakt.

Voor ons wordt het dus een dubbele uitdaging om de Rotary Challenge 2024 uit te rijden met een totaal onbekende Stijn rijdt voor het scholenplan van de Rotary en Roy voor Rescue Baby Gambia. Helaas woont Stijn 220 km van Dordrecht en blijft het voorlopig nog even bij een online relatie.

Maar dat mag de pret niet drukken en internet maakt contact houden op afstand een stuk makkelijker. Stijn en ik weten dus net zoveel van elkaar als jullie van ons. Maar gelukkig hebben we straks 24 dagen om meer over elkaar te weet te komen en elkaar beter te leren kennen. Wij kijken uit naar het avontuur en kunnen niet wachten om te vertrekken.